26 oktober 2011

Puntsjaal: modern of ouderwets?


Haken en breien: Ik ben er mee weg! Het lukt heel goed. Een puntsjaal heb ik al gehaakt en ik ben nu bezig groene beenwarmers te breien. 
U denkt misschien haken en breien dat is toch niets voor zo'n jonge, hippe meid als Bananna ;-). U heb het mis! Een puntsjaal is evengoed ook al niet ouderwets. Het is juist heel leuk en fleurig. Mooi om gewoon te dragen maar u kan het ook op uw zetel leggen.
De puntsjaal heb ik gemaakt met de handleiding die ik van tante Carine gekregen heb. Dankjewel tante! Het is zeer goed van pas gekomen. Ik zou u graag deze handleiding geven maar ik vind hem momenteel niet. Voor de volgende keer dan maar! De foto's heb ik wel al! Veel kijkplezier.
Als u een beetje handig bent in haken kan u hem waarschijnlijk al maken zonder de handleiding.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten