26 september 2011

Ik ruimde een kast op en vond deze blikken dozen














Ik moest vandaag na school huiswerk maken, maar dat ging niet. Het was zo rommelig in de huiswerkkamer dat ik eerst even moest opruimen. Ahum opruimen, in een kast proppen bedoel ik. Toen ik alles in de kast aan het steken was vond ik deze oude blikken dozen. Ik heb ze sschoongemaakt en nu staan ze mooi in de naaikamer. 1 doos wordt al gebruikt door mijn zelfgemaakt enveloppen. In de andere zit nog niks. Die zullen ook wel gevuld geraken.
Ik vroeg daarnet aan mama vanwaar dat we die dozen hebben. Toen de mama van mijn oma stierf heeft mijn oma die uit haar huis gepakt een aan mama gegeven. Mama wist eigenlijk niet wat we met die dozen moetsen doen maar nu heb ik er een oplossing voor bedacht.

Nog niet alle dozen zijn gevuld. Heb jij nog een ideen waarvoor we die dozen kunnen gebruiken. Laat het me weten!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten