27 februari 2011

Kleurenrijen

Lang geleden hé? Ik ben heel lang bezig geweest om mijn lapjes in rijen aan elkaar te naaien. Maar na lang wachten toch een mooi resultaat! Het is heel mooi om al de rijen naast elkaar te zien. En nu op naar de volgende stap: ze aan elkaar zetten.


O ja, dat wisten jullie nog niet. Het was eigenlijk eerst de bedoeling om niet alleen stoffen lapjes te gebruiken, maar ook gebreide en gehaakte. Tijdens het breien rekten de lapjes nogal fel uit en dat zag er raar uit. Het was ook moeilijk om ze ertussen te naaien. Omdat ik toch graag een recht deken wilde, heb ik besloten om ze eruit te laten.  

2 opmerkingen:

  1. hey kwis nii da ge zo fel met naaien bezig waart kben es benieuwd wa het resultaat gaat zijn van je kleurijke deken hopelijk zien ze elkaar snel <3 J.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt me nieuwsgierig hoor! Waar blijven de foto's?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen